Add a cover

General information  

Links  

Release info  

Tags  

Alias  

Ratings

This media has not been rated yet.
Be the first one!

To rate this media or to interact with your friends, create a free mediatly account. You'll also be able to collaborate with our growing community and make it you digital entertainment center.

Friends who like

Sign up to see which of your friends like this.

Linked media  

Linking media

Mediatly © 2013

Mediatly, The multimedia social network

Discover new movies and TV shows to watch, novels or comics to read, music to hear and games to play thanks to your friends. It's fast, free, simple and enjoyable!
To start discover a new world, Sign up for free

  
Grey's Anatomy (season 8) (2011)

Episodi di Grey's Anatomy

This version of the card is from another language than your preferences.

Type :    

  Summary  

Meredith viene licenziata per aver rovinato la ricerca scientifica di Derek, nel frattempo un enorme voragine si apre su Seattle e tutti i medici sono impegnati. April non riesce a farsi ascoltare dai suoi colleghi e Alex capisce di essere la persona più odiata dell'ospedale. Un uomo rimane intrappolato con la moglie nella voragine ed è costretto ad amputare la gamba della moglie, ma poiché si ferma arrivato all'osso Owen decide di andare nella voragine nonostante questa non sia sicura e riesce a finire l'amputazione e salvare entrambi. Christina è ancora sicura della sua decisione riguardo alla gravidanza. Janet, l'assistente sociale cerca di capire la situazione più appropriata per Zola dopo aver scoperto che Meredith è stata licenziata e che lei e Derek si sono lasciati. Meredith dice a Owen che Cristina non ha ancora abortito poiché lo ama, ma di non forzarla in questa gravidanza perché questo la ucciderebbe. Alex chiede al capo di parlare con il consiglio per far riavere il posto a Meredith. Meredith porta via Zola dopo aver parlato con l'assistente sociale.

  • Guest star: Scott Foley , Mitch Pileggi , Jon Schmidt , Robin Weigert , Mackenzie Astin , Amy Price-Francis .
  • Musiche: Whatching you watching me di Eric Hutchinson, Gold di Delay Trees, Boundaries degli AM, Bok of stones di Benjamin Francis Leftwich, Bit your lip dei New Cassettes.
  • Riferimento del titolo: è riferito alla canzone di Tom Petty.
  • Ascolti USA: telespettatori 10.380.000

  Detailed    

  Places of action    

  Crew    

  Companies    

  Photos    

  Videos  

  Press reviews    

  User reviews

  Sources

Whole or part of the information contained in this card come from the Wikipedia article "Grey's Anatomy (season 8)", licensed under CC-BY-SA full list of contributors here.